Re: LG L1910P vs LG L1930P

Autor: ..::Friend::.. <universalny_at_wp.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 16:22:52 MET DST

> A tak z ciekawości zapytam, skoro jeszcze nie kupiłem, jak się ma ów
> 1930B do HP L1955 czy F-S P19-2 - w głównej mierze chodzi o ewentualne
> smużenie, bo
> czasem mi się zdarza grać, no i sporo filmów oglądam? Jak przypuszczam
> samą jakością obrazu HPek i Fujitsu przewyższają LG...
>
> A może ktoś wie gdzie HP i/lub Fujitsu można by w Krakowie obejrzeć "na
> żywo"?

Sam chodzę za P19-2 i dopiero za miesiąc ma być dostępny, o obejrzeniu nie mam mowy,
podobnie z HP.
HP 1955 więcej smuzy niz 1930B ale ten fujitsu podobno jest rewelacyjny.
Ponadto okazało sie ze HP ma tragiczny serwis a niektore modele 1955 "piszczą".

Pcprojekt na Starowislnej zaczął handlować Fujitsu więc mozna by u nich zapytać.

GM