Re: LG L1910P vs LG L1930P

Autor: Maciek Dobrzanski <mushu_at_WYTNIJ-TOpoczta.fm>
Data: Mon 02 May 2005 - 15:21:13 MET DST

> Co do roznic cenowych to powiem tak: widziałem 1930B i jego następcę
1940B,
> oba monitory na tej samej matrycy SIPS, oba prawie identyczny obraz a
1940B
> nie ma DVI i jest o 300zł drozszy:)

Dzięki za info.

A tak z ciekawości zapytam, skoro jeszcze nie kupiłem, jak się ma ów
1930B do HP L1955 - w głównej mierze chodzi o ewentualne smużenie, bo
czasem mi się zdarza grać, no i sporo filmów oglądam? Generalnie poza
kwestiami gwarancyjnymi, z wszelakich opisów, które czytałem, HPek
wydaje się być lepszym wyborem przy podobnej cenie.

Jeszcze żeby tylko w MediaMarkcie go mieli... wtedy bym się nawet tym
brakiem gwarancji producenta bardzo nie przejmował, bo zawsze do tych
dwóch tygodni można im chyba zwrócić sprzęt.

Maciek