Jaki komputer do 3000zl bez monitora?

Autor: Krzysiek. <_at_dla.zaufanych.zapytaj>
Data: Mon 02 May 2005 - 13:02:17 MET DST

hej

Co byscie na dzis zlozyli za taka kase? Komputer dla mlodej pary z
ba/c/horem...
Czyli gry jakies pewnie, office i internet :-)
DVDR&CDR wypalaczke chca miec. Plyta pewnie bedzie miec LAN i Muze na
pokladzie i dobrze.
Procesk dowolny amd lub intel - co teraz mniej sie grzeje :-)

Zasilacz i bude jakas chifteca albo sam zasilacz modecome/forton i bude
tania jakas.

Stabilny powinien byc komputer i nie powinien gryzc sie z winda XP bo to sa
lamerzy jak sie domyslam, ja mam to zlozyc i pozniej wszystko by bylo na
mnie :-) By gierki nie marudzily dobrze - czyli grafike sprawdzona.

Cichy niech bedzie - czyli jesli sie da to dobra grafika chlodzona pasywnie!
i procek by sie nie grzal nadmiernie. Dysk cichy tez i pojemny 80GB minimum.

www.proline.pl i www.age.pl - czesci od nich jesli mozna.
3000zl max ale jak bez wiekszych strat w sprzecie bedzie to moze byc mniej
:)
dzieki

P.s
ostatnio nie mam czasu na czytanie recencji i wypadlem z obiegu :-(
Ktos mi napisal to co na dole, co o tym myslicie? Plyta na Nvidia sie nie
gryzie z XP jakos?

"Jak ma być bardzo cicho i wydajnie, to:
A64 3000+ S939 OEM (chłodny i wydajny)
Wentyl na procka: Pentagram QVC100-Cu. Oczywiście obroty na minimum
ustawiasz czyli 1600RPM. Jak ich nauczysz korzystać ze speedfana, to
obroty najlepiej na 1000RPM ustawić (w stresie poniżej 40 stopni przy
1000RPM)
Płyta: Gigabyte K8NF-9 nForce4 (na mostku tylko radiator, więc cicho
będzie)
Ram: 512 MB Kingmax lub Hynix
DVDRW: Nec3520
Grafika: GF6600 z pasywnym chłodzeniem (np. gigabyte) lub dowolny 6600
z dodatkowym cichym chłodzeniem (Zalman VF700 AlCu za 90-100zł)
Buda chieftec z zasilaczem (jakieś 350zł). Ewentualnie żeby było
taniej buda modecoma+ chieftec 360-202DF (u mnie wentyle w tym
chieftecu się kręcą max na 1200RPM i cichutko jest)
HDD - wiadomo że szajsung 160 GB
Resztę części sam dobierzesz (jakaś ładna i markowa mysz+klawiatura,
flop ...). W sumie 3000zł na pewno się zmieścisz."