Re: Jaka karta TV?

Autor: Ktotek <ktotekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 12:43:49 MET DST

> Mysle nad zakupem karty tv.
> Czy macie jakis swoje typy?
> A moze sa gdzies w necie jakies testy kart?
> Dzieki za pomoc.

Przede wszystkim nie napisałeś czy interesuje Cię karta do odbioru tv naziemnej
czy tv sat. Mam tv sat - SkyStar 2 -koszt ok. 260zł+ antena, konwenter itp. więc
razem powiedzmy 450zł. Ja jestem b. zadowolony z tv sat na kompie.
Jak Cię interesuje "zwykła" karta to polecam Pixel View Play TV Pro - używałem
przez pewien czas, nie sprawiała żadnych problemów.
Swoją drogą jak cię interesuje to 2 rozwizanie mam taką używaną do sprzedania,
myślę, że dogadalibyśmy się co do ceny - leży u mnie w pudle bezużyteczna...
Jak coś to na priv.
Pozdrawiam...