Re: dyski SATA i ATA na AN7

Autor: web <webmakerTOSKASUJ_at_poczta.fm>
Data: Mon 02 May 2005 - 12:16:46 MET DST

>1 - włączasz kontrolery ATA i RAID SATA
>2 - ustawiasz bootowanie na SATA
>3 - jak instalujesz winXP wciskasz w odpowiednim momencie f6 i podajesz
>sterowniki z dyskietki dołaczonej do płyty głównej
>4 - musi działać skoro wszędzie działa

chyba sie nie zrozumielismy. System jest juz zainstalowany. I startuje
prawidlowo z SATA o ile nie jest wlaczony w Biosie drugi dysk ATA. Jezeli
wlacze drugi dysk, bios chce startowac z ATA.
Jak juz wspomnialem, normalnie mi to nie przeszkadza, poniewaz przy pracy na
WinXP jest wszystko OK.
Problem jest tylko z widocznoscia dysku ATA podczas pracy w DOSie.

Mirek

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl