Re: sluchawka z mikrofonem i komp - Bluetooth - problem

Autor: Solos <michalr79WYTNIJTO_at_tlen.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 11:20:15 MET DST

dzieki za pomoc. problem lezal gdzie indziej. trzeba bylo sciagnac nowe
sterowniki do Bluetootha. stare nie obslugiwaly zestawow sluchawkowych :)

mam inne pytanko. jak gadam z tym kolega przez skypa, to jakosc dzwieku
jest wyraznie gorsza jak ma sluchawki na bluetooth niz jak ma zwykly
mikrofon na kabelek. przez bluetooth slychac go jak zza grobu. on tez
slyszy mnie gorzej (ja mam caly czas ten sam mikrofonik na kabelek). czy
to tak ma byc? moze problemem jest fakt, ze na wskazniku sily zasiegu
wskaznik ten pokazuje good (ma mozliwosc od weak --- good --- strong).
dlaczego jest tylko good jesli kolega siedzi pol metra od laptopa
(laptop stoi na biurku a on siedzie na krzesle przy nim)?

--
Solos
GG 3115539