Re: Pytanie o procesor

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 08:02:20 MET DST

Użytkownik "boogdan" <boogdan@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:d54c6u$7nm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich
> Mam komputer oparty na plycie ECS K7VZA.Procesor jest Duron 800 MHz.Od
> kolegi w spadku dostalem procesor AMD Athlon AX1600DMT3C.Niestety po jego
> zalozeniu nic sie nie dzieje.Nie wlacza sie monitor.Wiatraczki pracuja.Do
> Biosu nie moge sie dostac.Czy znaczy to ze procesor jest spalony ?.U
> kolegi
> dzialal ale teraz nie mam z nim kontaktu.
>
> --
> boogdan

Wrzuć starego Durona i najpierw poszperaj na stronach producenta w
poszukiwaniu nowszego BIOS-u. Z reguły razem z BIOS-em są pliki typu
"release notes" w których umieszcza się informacje o poprawionych błędach i
rozszerzeniach. Sprawdź czy w takim pliku będzie coś na temat obsługi
Athlona XP. Jak już wszystko znajdziesz, zrób upgrade BIOS-u i zmień
procesor.

Paweł