Re: kamera analogowa

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 01:12:44 MET DST

wystarczy zwykły tuner TV i mozńa zgrywać.
Nawet Xp posiada wbudowany programo do tego- tyle ze potrafi on to robić
w małej rozdzieloość 320- x cos tam...
A na płnym ekranie trzeba ze 2 x wiecej.- Inny programy sobie z tym
radzą.
Nie jestem w temacie dobrze- i byc może coś jescze źle ustawiłem- ale
mój komputer Athlon 2000+ ~400MB RAM, nie daje sobie rady ze
zgrywanierm w locie i komptesji w xvid po prostu już sie przycina a
to wszstko w rozdzieloczc 640x480- mniejsze sie da.
Dlatego zgrywam klatki nieskompresowanne i dopiero przelatuje potem
kompresorem.