Szaleństwo z koscią DDR

Autor: Adam <aa_at_bbb.cc>
Data: Sun 01 May 2005 - 21:01:58 MET DST

Czesc wszystkim

Mialem kość 256 MB DDR, 266 MHz (moduly firmy HQ), niestety tydzien temu
zaczal mi sie podczas pracy i restartow Windowsa resetowac komp i po paru
godzinach odkrylem ze jest polowicznie padnieta (mianowicie na kazdym z
testow pamieci dochodzi do 128 MB i na adresach 129-256 MB juz tylko bledy
).
  Musialem wiec ja wyjac i dzialac tylko drugiej kosci z 256 MB.
Pewnie kupie nowa kosc, ale tak sie zastanawiam czy nie ma jakiegos sposobu
zeby sprytnie wylaczyc w tej pamieci ta uszkodzona polowe, tak zeby BIOS
plyty widzial tylko jej dolne 128 MB ? np. malujac po niej grafitowym
olowkiem, tak jak to mozna zrobic odblokowujac mnozniki ?

Pozdrawiam Adam