Re: ręczne skanery - istnieją jeszcze?

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 01 May 2005 - 18:45:15 MET DST

Woj wrote:

> Nie jestem pewien, ale tak to się chyba nazywało. Parę lat temu pojawiały

skaner reczny to cos zupelnie innego; on nie byl jak dlugopis;

> się niewielkie skanerki wielkości dużego długopisu (?), które trzymane w
> ręce służyć miały głównie do wprowadzania do komputera tekstu linia po linii

a myslisz o czyms takim co mozna nazwac po prostu "skaner dlugopisowy";
podejrzewam, ze tego tpyu urzadzenia posiadaja wlasna pamiec i
nie musza wspolpracowac z komputerem;

http://www.irisusa.com/products/irispen/executive/
http://www.dansdata.com/qlpen.htm

http://www.chip.pl/archiwum/article_9744.html