Re: Wybór nagrywarki DVD

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sun 01 May 2005 - 13:03:51 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <NOSPAMmach82_xl@wp.plNOSPAM> napisał w wiadomości
news:16kz5ntuurmwh$.1ln0amvl2ozht.dlg@40tude.net...

> odzwierciedleniem rzeczywistości. Zdecydowana większość użytkowników
> HDD samsunga jest jak najbardziej zadowolona i nie ma wyżej opisanych
> problemów.

Naucz się czytać ze zrozumieniem. Nie napisałem, że padają jak muchy. Każda
marka ma jakieś wadliwe egzemplarze więc nie ma co tu się rozwodzić, który
jest najlepszy. Osobiście też montuję w kompach Samsungi bo są ciche i
szybkie. Jak narazie w sprawe dysków to tylko maniacy Seagate pozostali
jeszcze ślepi na inną możliwość niż Seagate. A jakie Seagate ostatnio jest
każdy dobrze wie. Chciałem po prostu podkreślić tym zdaniem, że dysk
Samsunga nie ma nic wspólnego z napędem optycznym tej samej marki i nie
warto się kierować opinią userów monitorów lub dysków marki Samsung przy
wyborze nagrywarki DVD. ŻADNA firma nie robi wszystkiego perfekcyjnego.
NAWET PLEXTOR.

--
Czajson | ABIT NF7-S | Barton 3000+ Pentagram QC-80 Cu
512MB PC3200 Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |