Re: Windows Media Center i piloty

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 01 May 2005 - 12:25:50 MET DST

news.tpi.pl wrote:
> Czy użądzenia typu "PilotPC", np takie:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=49470379
> Są kompatybilne z Windows Media Center? (To znaczy czy można sterować
> wszystkimi funkcjami windows, tak jak to przewidzieli jego autorzy systemu?)

<cut>

> Zaznaczam, że nie chodzi mi o programy typu Winamp, Allplayer... itp, tylko
> o typowe funkcje Windows Media Center.

Urządzonka typu "PilotPC" działają na zasadzie programowania "zdarzeń"
danej aplikacji w programie "sterującym", Girder/WinLIRC pod Windows lub
LIRC pod Linux (pod LIRC AFAIK tylko o ile ma wyprowadzony sygnał
wejściowy z pinu DCD). Dlatego jeśli chcesz ocenić mozliwości tego
urządzonka pod WMC - musisz zerknąć do dokumentacji tego oprogramowania,
to problem czysto software'owy.

Pozdrawiam