Re: pamięc Apacer & Kingston

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Sun 01 May 2005 - 11:32:29 MET DST

Dnia Sun, 1 May 2005 00:21:45 +0200, ucho napisał(a):

> co do kingstonów się akurat nie zgodze, mi na abicie AN7 nie chodziły nawet
> na standardowych ustawieniach cl 2.5 ddr400, takze lekko sie zraziłem
Wiesz, jedna jaskółka wiosny nie czyni. Zawsze może się zdarzyć, że
jakaś kostka nie będzie chciała działać na standardowych parametrach.
Wtedy wystarczy podnieść nieco napięcie i powinno być git. Kontrola
jakości u kingstona na pewno nie jest idealna i jedna padaka na kilka
tysięcy sztuk może się zdarzyć.

> pozdro
>
> ucho
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 3000+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]