Re: PC Probe przestal dzialac po upgrade BIOSu?

Autor: md <marcind_at_dobrynet.pl>
Data: Sun 01 May 2005 - 01:27:44 MET DST

> Probowalem sciagnac nowsza wersje PC Probe, ale na plytce mam nowsza
> wersje niz na stronie Asusa!

Nie wiem jaką masz wersję, ale najnowsza wersja PC Probe to 2.23.06:
http://www.majorgeeks.com/download.php?det=3301

Odinstaluj porządnie starą wersję , tzn. przez dodaj/usun programy , jesli
pozostanie
katalog ASUS/Probe w Program Files to tez go usun.
I na koniec usun z rejestru wszystkie pozostałe śmieci po probe.
Start->Uruchom->regedit->edycja->znajdź-> wpisz probe i usun wpisy po tym
programie.
Restart kompa i zainstaluj najnowszą wersję.

pozdro
/md