Re: compaq deskpro (slim) - dziwne gniazdo na plycie glownej

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 23:10:57 MET DST

> a ja jezcze miedzy prockiem a
> "zlacze_w_ktore_wsadza_sie_pod_katem_karte_z_PCI_i_ISA" mam to dziwadlo

Ojej - wybacz, zupelnie zapomnialem, ale wystarczylo tylko skliknac
obudowe i juz widac ;-)
To slot pozwalajacy rozszerzyc RAM grafiki wbudowanej w plyte, ale jego
uzytecznosc jest raczej pimijalna.

Swoja droga patrzylem na linki podane przez kolegow i manuala nie
znalazlem.
A musi gdzies tam byc, bo do mojego poprzedniego Comapaqa (386 :-D )
manuala znalazlem.

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055