Re: Dziwne zachowanie komputera

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 17:23:52 MET DST

> Stawiałbym raczej na podeschnięte elektrolity na płycie lub w zasilaczu.
> Mój K7S5A też ma z tym ostatnio problemy.

Z bateria raczej nie ma problemu, dostawalbym komunikaty zeby wgrac domyslne
opcje biosu wtedy..

Te elektrlity to calkiem dobre wytlumaczenie, ale czy jest jakis sposob zeby je
sprawdzic? Bylby wtedy jakis punkt zaczepienia..

Jesli to one to plyta glowna moglaby sie zawieszac na PIII??
Ktos mi mowil ze moze to byc kwestia zasilania, ze na plycie oblugujacej PIII do
866, ze nie dziala PIII 450 (tzn zawiesza sie nieoczekiwanie)

Dzieki
Pozdrawiam
Artur