Re: Lexmark x85 ponownie :(

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 15:48:44 MET DST

Użytkownik "Kate" <buscio@post.home.pl> napisał w wiadomości
news:427334e9$1@news.home.net.pl...
> jesli nie umiem zrozumiec tekstu"najpierw wgraj sterowniki ,pozniej wlacz
> drukarke" to cos ze mna nie tak.
> a tak na powaznie to myslisz,ze nie opieralalam sie wskazowkami manulala??
> takie trudne to nie jest do zrozumienia wiec bez przesady.
> wiesz na czym opieraja sie badania ilosci osob,ktore nie rozumieja
> czytanego tekstu ?
> czy widziales poziom testow dla gimnazjalistow,licealistow??
> ale nie o tym mowa i przestan sie wymadrzac rozumianymi przez ciebie
> tekstami.

To nie ja mam problem z instalacja drukarki -powiedz szczerze - przeczytalas
manuala i postepowalas wg jego wskazowek czy za pierwszym razem
podlaczylas drukarke do kompa cos sie tam wykrylo i zainstalowalo i dopiero
pozniej zaczelas instalowac stery dostarczone przez producenta sprzetu?
Pracuje w sklepie komputerowym i mimo ze kazdy klient kupujacy drukarke
jest szczegolowo instruowany jak sie ja instaluje , do pudla z drukarka
jest dolaczony
arkusz chyba A1 z obrazkami jak krok po kroku instalowac drukarke na
kktorym wielkimi wolami
jest napisane aby podlaczyc drukarke dopiero kiedy program tego zarzada to i
tak z 30%
klientow wraca twierdzac ze drukarka chyba jest zepsuta .

pozdr