zmiana dysku w dell latitude

Autor: dan <jajen_at_poczta.fm>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 15:32:24 MET DST

Nie znam sie zbyt na komputerach i prosze o rade. Mam laptopa dell latitude
c-600 i potrzebuje wymienic w nim dysk. Czy wystarczy ze wszadze nowy dysk i
laptop sam go wykryje czy konieczne sa ingerencje w biosie. W bioseie nie
moge nic zmienic (jakies tam haslo) i stad moje pytanie. Czy takie laptopy
automatycznie wykrywaja dysk czy bios moze miec na sztywno ustawiony typ
dysku? Jak to sprawdzic? . Wersja biosu to A12 . Nie dysponuje zadnym
dyskiem do eksperymentow. A nie chce kupic dysku ktory nie zadziala.

Wielkie dzieki za wszelka pomoc.

Dan