Re: instalacja pasywnego chlodzenia

Autor: Andre <andre.hull_at_poczta.ff>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 13:57:42 MET DST

lev@k wrote:

> 30 PLN tez bym nie dał ;-)

powiem tak- kupilem inne chlodzenie na procka (w zalozeniu mialo byc
tylko bardziej ciche) gdzie wiatrak kreci sie duzo wolniej, nalozylem
arctic ceramique i temperatura spadla o ok 10st !! a poprzednie
chlodzenie nie bylo byle jakie bo thermatake. podejrzewam ze pasta
jednak sporo daje totez nalozylem ja rowniez na radiator grafiki :)

--
Pozdrawiam
  Andre