Re: Hałas-pytanie do posiadaczy

Autor: Oldboj <bcbr.WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 12:12:17 MET DST

> Będzie baaaardzo ciężko - jak wiesz ta karta jest bardzo nietypowa (2
> GPU),
> przez co raczej marne szanse by pojawiło się jakieś chłodzenie pasywne
To wiem ,a może pozbyć się tylko tych małych śmigiełek i zamontować jedno
wielkie? -chyba sprubuje.

> Wywal ten kontroler i zamontuj wszystko jedno co.
Troche mi szkoda ,wiem że on teraz raczej nic nie daje,ale niech sobie
będzie(bezpieczniej chyba żeby był)
Zastanawiam sie nad tego typu
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12204 tyle,że niektórzy go chwalą
a inni nie.