Re: przedluzanie peceta

Autor: gacek <gaceknews_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 23:26:31 MET DST

Jacek Maciejewski wrote:

> Nieprawda, ale co cię będę przekonywał. Ale niech tam... : Radiator
> 15 zł, wiatrak 10zł, dysk wieszasz elastycznie,

polozylem na czapce i kilkunastu skarpetkach. na pewno obudowa nie
rezonowala.

jak dla mnie to dopoki nie jest wylaczony jest zbyt glosno :/

> noooo... i bieganie do korytarza z każdą dyskietką czy płytką :)

komp nie ma zadnego napedu, tylko karte dvb i sieciowa.
bedzie sluzyl jako telewizor z dodatkowymi funkcjonalnosciami (linux),
skrzynka mi w pokoju niepotrzebna, wiec chyba sie zdecyduje na
przedluzacze i byc moze (jesli sie zdecyduje zainwestowac) klaw+mysz
bezprzewodowe. jestem dobrej mysli.

gacek