WinXP prof - blad STOP i niebieski ekran...

Autor: Paweł Neugebauer <p.neugebauer_at_advanto.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 22:10:39 MET DST

Czesc,

Pojawia mi sie co jakis czas niebieski ekran z informacja 'system windows
zrobil cos tam, by zapobiec uszkodeniu komputera, sprawdz ustawienia
urzadzen, sterownikow itd....' i trzeba zresetowac komputer (ekran jest
jakby DOSowy...).

Ponadto co jakis czas komp mi sie sam resetuje...

Czy ktos ma jakis pomysl - jak sie do tego zabrac, co sprawdzic?

PN