Speedstream 5100 +neo

Autor: Kosa <kosa666_at_interia.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 20:58:15 MET DST

Witam,

zakupiłem używany podem speedstream 5100, mam w domu neo2024 i chcę go
rozdzielić na 2 kompy. Dokupiłem do tego Linksys BEFW11S4 EtherFas Router +
Wifi i mam problem, bo nie wiem co dalej.
Doczytałem, że ten modem jest zaprogramowany pod konretne adresy, z racji
tego, że ich nie znałem to zresetowawłem go.
Teraz poszukuję kogoś kto mi pomoże skonfigurować go do neo.

Jaki jest adres modemu po zresetowaniu ?

pomocy