Re: Lexmark x85 ponownie :(

Autor: Nathan <spam_at_fri.jestem>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 20:43:30 MET DST

Kate napisał(a):
> obsluga usb jest wlaczona na 100% poniewaz podlaczajac drukarke usb-lexmarka
> instaluje sie bez problemu.
> co do wywalenia wszystkich sterownikow to nie mam pojecia czy cos zostalo w
> rejestrze.czy jest jakis program,ktory moglby wyczyscic rejestr akurat z
> oprogramowania lexmark ?
> Pozdrawiam
> i dziekuje

Drukarka chyba nie jest juz produkowana, ale moze sciagnij
patcha(łatkę) - na stronie lexmarka w dziale sterowniki do x85
ftp://ftp.lexmark-europe.com/pub/support/drivers/lexmark_x85/windows_xp/lexmark_printing_solution/3.0/polish/lxkx85xpfixp.exe
poczytaj jeszcze tu:
http://members.shaw.ca/bsanders/CleanPrinterDrivers.htm

Z tego co wiem to dosyc duzo bylo problemow z ta drukarka...

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,