LG L1910P vs LG L1930P

Autor: Maciek Dobrzanski <mushu_at_WYTNIJMNIEpoczta.fm>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 19:13:44 MET DST

Witam.

Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić różnicę pomiędzy tymi dwoma modelami monitorów
LG? Jedyne co udało mi się na stronie producenta znaleźć istotnego to
zaznaczone przy L1930P, że matryca jest S-IPS, ale z drugiej strony inne
opisy (nie na stronach LGE) sugerowały, że L1910P również zbudowany jest w
oparciu o taką matrycę. Jak to jest w końcu? Bo różnica w cenie jest
spora...

Maciek