Re: spalony mostek południowy, a gwarancja...

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 16:06:21 MET DST

"Przemek" <brak@nospam.pl> wrote in message
news:d4snmm$r2c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pisalem o p4P800 nie p4C800 - plyty maja inny chipset mimo podobnej
nazwy.

Ale mostek poludniowy jest chyba ten sam (ICH5/ICH5R - zaleznie od wersji
plyty) ?
A swoja droga jest jakis blad dotyczacy wszystkich Asusow tej serii zarowno
C i P zwiazany z mocowaniem procka - gdzies o tym czytalem, ze jest taka
konstrukcja, ze to mocowanie naciska jakies miejsce i sie sciezki
przerywaja....nie pamietam dokladnie o co chodzilo, ale moja plyta byla 2
razy na gwarancji i za drugim razem serwis ja _naprawil_ i od tego czasu
dziala, poza tym, ze biosu w wersji 18 i 19 nie moge wgrac, bo jak to zrobie
to nie zapisuje ustawien. Natomiast wersja 17 dziala ok. Objaw byl taki, ze
komputer sie wlacza, ale nie ma obrazu nic nie startuje, tylko laska POST
Reportera mowi "System failed CPU test" - czasami po ponaciskaniu plyty
(potrzasnieciu kompem) potrafilo zaskoczyc i dzialac nawet pare tygodni.. a
potem znowu to samo, az mi zdechlo dokumentnie.

PS: To cos z Twoim czytnikiem, czy moim delimeterem, ze zacytowales moj sig?

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200, Barracuda 80 160 160 |