Re: problem z wypaleniem cd

Autor: Bartas <b.mich_at_op.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 15:52:57 MET DST

Użytkownik "soonic" <soonic@op.pl> napisał w wiadomości
news:d4t5oe$ac2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
>
> chcialbym wypalic obraz *.iso 710MB do wypalania uzywam nero v.5.5.10.42.
> Wkladam najpierw cd 700MB potem 800MB i za kazdym razem pokazuje mi info
ze
> mam za maly nosnik. W opcjach nero zaznaczylem 'enable overburn ..' ale to
> nic nie zmienia. Moja nagrywarka to LiteOn 52327S. Pierwszy raz z czyms
> takim sie spotykam, prosze was o pomoc w rozwiazaniu tego problemu.

 Problemem może być też wersja Nero, której używasz. Kiedyś miałem podobny
problem (zdaje się, że to była wersja Nero 60015 - nie pamiętam dokładnie).
Wiem, że któraś wersja v5 też tak miała. Jak rady udzielone przez
porzedników nie pomoga to odinstaluj to Nero i spróbuj zainstalować coś
nowszego. Polecam też przejżeć http://forum.cdrinfo.pl/.