Hałas-pytanie do posiadaczy

Autor: Oldboj <bcbr.WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 14:04:03 MET DST

Witam.
Jestem w posiadaniu:
Gigabyte GA-K8NXP-SLI ;
GeForce 2x 6600GT Gigabyte GV-3D1 ;
AMD 64 3200+ BOX ;
Kingston HyperX DDR 2x 512MB PC-400 (KHX3200AK2/1G) CL2 ;
WD Raptor 36.7 GB WD360GD ;
WD Caviar SE 80 GB WD800JD 8MB cache ;
LG DVD+/-RW GSA-4163B ;
Chieftec (HPC-420-302-DF) 420W .
Czy próbował ktoś zmieniać chłodzenie na karcie graficznej(strasznie szumi
to zastosowane przez producenta)?Jeżeli tak,to proszę o wskazówki i co
zastosował.
I myślę jeszcze nad zmianą coolera na procesorze.
W sumie na boxowym temp.w spoczynku nie przekracza 32 stopni C,ale przy
próbie nieznacznego podkręcenia FSB temp.znacznie wzrasta,a co za tym idzie
wentylator przyspiesza i również bardzo hałasuje.Chodzi mi oczywiście o
cichy i wydajny ,no i żeby się zmieścił obok tego 6-cio fazowego kontrolera
zasilania.
Z góry dziękuję za ew. porady.
pozdrawiam

--