Re: problem z hp 930c

Autor: Dudus <tomkeUSUN_at_wp.plUSUN>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 12:50:12 MET DST

Dominik napisał(a):
> mam taki problem, drukarka pokazuje ze jest uszkodzona albo pusta kaseta
> kolorowa. Wogole nie moge wlaczyc drukowania... czy to nie jest problem z
> drukarka cos??? choc komputer widzi polaczenie z drukarka i ja wykrywa.
> Czy nie jest mozliwe jak jest jedna kaseta pusta np. kolorowa wydrukowac
> cos????

Mozna drukowac z pusta kolorowa :-) tylko np. w XP musisz miec nowe
sterowniki ktore pozwalaja wybrac drukowanie "Only Black".

A co do tego ze nie pozwala Ci drukowac, to otworz pokrywe wyciagnij
obie kasety i wloz ponownie, tak jakbys nowe wg. instrukcji wkladal,
drukarka jest na tyle glupia ze pomysli ze ma nowe:-)