Re: Radeon 9550 Gigabyte GV-R955128D - jaka jakosc obrazu?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 08:42:11 MET DST

In news:d4rhe7$isj$1@news.onet.pl,
piter <1028@op.pl> typed:

> Witam
> obecnie uzywam leciwego Radeona 7200 firmy ATI i w normalnej pracy
> jest OK. Zalezy mi najbardziej na ostrosci obrazu, wyrazistosci i
> poprawnych kolorach. Czy karta Radeon 9550 Gigabyte GV-R955128D -
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_12467.html bedzie miala dobrej
> jakosci obraz w normalnej pracy?

Przesiadlem sie z GF2 GTS produkcji Herculesa i zmiany jakosci
obrazu w prostym 2D nie zauwazylem. Natomiast roznica w stosunku
do MX'a "noname" przy ktorym kiedys pracowalem jest ogromna.

> Wiem ze czesto niefirmowe karty maja lekko nieostry obraz.

Hm... Gigabyte to nie jest az tak bardzo "niefirmowa" karta ;)

> Czy ma ktos tą kartę i może podzielić się opiniami?

Przsiadlem sie na te karte, bo szkoda mi bylo wydawac ponad 100,-
na pasywne chlodzenie do karty wartej tyle samo, skoro za 250,-
moglem miec nowsza karte.

Jakosc obrazu pracy 2D jest na tyle podobna, ze nie widze
roznicy. Jakosc obrazu w overlay'u jest IMHO lepsza, choc
zaznaczam ze TV-out'u jeszcze nie sprawdzalem...
Co do wydajnosci w 3D, to zgodnie z oczekiwaniami - w 3DMarku
2000 wzrostu nie ma zadnego niemal, ale juz w 2001 roznica
jest dwukrotna.

Pozdrawiam,
Vituniu.