Re: Dobry wybor?

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 00:43:54 MET DST

> Czy aby taki
> monitorek dobrze wyswietlal trzeba miec najnowszej generacji karte
> graficzna? Posiadam leciwego juz GF 2mx 400 64MB.

Bzdura. U mnie na GF2 32MB wszystko jest OK. Tylko na pivocie obraz lekko
niewyraźny (naprawdę lekko, zauważam to tylko w porównaniu z obrazem
normalnym) i nie pomaga auto kalibracja (podobnie było jak przetestowałem
pivot na CRT, hehe, też się rozmył - pewnie wina karty) - zapewne tutaj DVI
by pomogło, ale i tak obraz jest kilkakrotnie ostrzejszy niż na CRT.

> ps- Czy warto doplacac do DVI?

Warto kupić monitor, który DVI ma. Niekoniecznie musisz go od razu tak
podłączać, ale w przyszłości te łącze może się przydać.