Mysz się pogryzła z przeglądarką

Autor: Sebastian Z <sebaz_79_at_op.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 00:10:40 MET DST

Problem dość nietypowy. Kiedy używam przeglądarki (IE, FF - jeden pies) to
chcąc przewijać scrollem strony w dół i górę, zamiast przewijania uaktywnia
się funkcja 'cofnij' (rolka w górę) lub 'następna' (rolka w dół) strona.
Uniemozliwia to praktycznie korzystanie z rolki w myszce, bo zamiast
przewijac strony, zmieniają mi się one jak wściekłe. Wygląda to tak, jakby
przypisano dodatkową funkcję do rolki-całkiem niepotrzebnie. No więc co jest
grane??
PS: Mysz optyczna bezprzewodowa A4 Tech'a. Lata na standardowych sterach
Windowych. Nic dodatkowego nie instalowałem. Było wszycho OK az tu nagle
pewnego dnia taka niespodziewajka. Jakieś sugestie? Z góry dzięki za
spostrzeżenia.

--
Seb@