Irda na abit nf7-s

Autor: kisage <kisage_at_interia.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 22:09:55 MET DST

Mam maly problemik glownie skierowany do posiadaczy abit'a nft7-s.
Otoz posiadam IRde na COM'a, dotychczasowo uzywalem jej na plycie solteka
sl75kav z programem girder (z wtyczka Igor plug) i wspaniale bawilem sie
pilotem do sterowania kompem.
Po zaminie na abita pojawil mi sie problemik, kazdy odczyt sygnalu z tego
samego guzika w pilocie jest inaczej interpretowane (inny kod w programie
girder). Probowalem kilku ustawien (w biosie jak i wtyczce Igor) - nie
wszystkich bo nie mam zdrowia od tego, czy ktos juz mial cos podobnego? Bede
wdzieczny za pomoc w zmuszeniu urzadzonka do poprawnego dzialania :)