Re: instalacja pasywnego chlodzenia

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 21:05:46 MET DST

Andre wrote:

> przymierzam sie wlasnie do zalozenia pasywnego chlodzenia na mojego
> r9600xt a jest to thermaltake fanless. moje pytanie brzmi czy lepiej
> nakladac paste termoprzewodzaca dodana do kompletu czy moze na sam
> rdzen nalozyc arctic ceramique ktory jak wiadomo jest bardzo wydajny a
> na pewno wydajniejszy niz pasty silikonowe.

Pasty dodawane "do kompletu" raczej "super" jakością na ogół nie
powalają, podobnie jak "stockowe" chłodzenie kart. Jak masz lepszą -
wrzucaj lepszą. Ja na moim GF 6200@6600 wrzuciłem Arctic Silver 5 przy
zakładaniu Zalmana VF700 AlCu - "zwykła białą" Zalmana z zestawu nawet
nie otwierałem. Osiągi są naprawde rewelacyjne z tą pastą - "zbiłem"
/ponad/ 30 stopni (wg wskazań diody termicznej GPU) w "stress" w
stosunku do fabrycznego "charczaka" chłodzacego.

Pozdrawiam