Re: 9800 pro i sterowniki ??

Autor: Lookasik <lookasik_at_o2.wytnijto.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 18:20:08 MET DST

 wiadomości

> Przecież napisałem, że odpowiedni, to to samo co dobry, OK, pasujący,
> wystarczający itp. itd.

oj madralko z rozpedu zobaczylem "?" na koncu Twojego zdania :).
a w takim razie co jest nie tak.? w half life 2 sie wiesza zaraz na poczatku
i czasami resetuje, w nfsu 2 resetuje sie. mam nadzieje ,ze to wina sterow
albo zapchanego windowska

sprzet athlon xp 1.7, plyta głowna gigabyte ga-7va, nagrywarka, dvd, dwa
twarde dyski , karta sieciowa no i sapphire 9800 pro

czy chieftec 360 ma obowiazek to uciagnac ???