Re: socket A - jaka plyta do 300zl??

Autor: psuj <joan_22_at_interia.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 16:39:08 MET DST

> Eeee... Na samym starcie odrzucasz jedną z najlepszych płytek. Co jej
> zrobiłeś? :)

w niej na poczatku sie chipset przegrzewal, bo wiatrak zle dzialal, po jakims
czasie ogolnie przestal dzialac, no to wymienilem na radiator zalmana i plyta
odzyla. no ale jako cienias wpakowalem zly bios ( zamiast do wersji 2.0 to do
tej wczesniejszej ) no i plyta przestala funkcjonowac, no ale jest to do
naprawienia, ale napewno szybko tego nie zrobie, a potrzebuje w miare szybko
kompa sprawnego. tamta plyta jak odzyje to poprostu wpakuje ja do drugiego
kompa, ale teraz niestety musze miec nowa.

> Jak nie ta, to może DFI Infinity NFII Ultra B?

hmm, patrzylem na nia, ale ciezko ja dostac w sklepach , w ktorych szukalem,
przewaznie jest tylko DFI NFII Ultra-AL.