Re: Overclocking

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux.net>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 16:28:35 MET DST

w <news:d4p2ie$7rp$1@nemesis.news.tpi.pl>
Roger(OS) napisał(a):

> Mam procka Duron 800MHz na plycie MSI K7T266 PRO z koscia KingMax
> 256MB
> 400, przy podkreceniu na 900MHz temp procka wzrasta zaledwie o
> 1'C. Ile max mozna z niego wyciagnac? (Plyta na tym procku daje
> max 1500MHz)

Cisnij tak dlugo az zacznie sie wieszac, wtedy podnies troche napiecie
i mecz go dalej... i tak az podnoszenie napiecia nic nie bedzie
pomagac... ALE!! max to 2.1v [zrodlo:
http://users.erols.com/chare/elec.htm], ale tyle nie
dawaj.

Nie wiem czy ten procek ma zablokowany mnoznik, ani czy mozna go
odblokowac... jesli mozna to walcz :)

Jak nie mozna to tylko FSB, ale i tak bedzie dobrze. IMO conajmniej
1000 Mhz zlapiesz.

PS. Jak nie masz o tym pojecia to moze odpusc ;)

--
Pozdrawiam, Piotr Firlej aka Pietia
Athlon-M 1667@2200 @1.75v  |max @2400 @2.0v