socket A - jaka plyta do 300zl??

Autor: psuj <joan_22_at_interia.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 15:30:58 MET DST

witam, jako zdolny czlowiek popsulem plyte glowna do mojego bartona 2800+ i
teraz zostalem zmuszony do kupna nowej, ale widze, ze jakis zacofany jestem
i nie wiem jaka wybrac. moze ktos z grupowiczow moze zasugerowac jakas
przyzwoita plyte pod socket A powiedzmy do 300zl ( moze ciut wiecej ) , nie
wiem co jest lepsze , plyty z chipsetem nvidia czy via. aha, w gre nie
wchodzi plyta nf7 , bo mam do niej uraz i wlasnie taka mialem i popsulem.
pozdrawiam grupowiczow i prosze nie krzyczc, jak cos zle napisalem