Re: przedluzacz do monitora a jakosc

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 14:31:19 MET DST

>Czy ktos moze mi powiedziec czy podlaczenie monitora do komputera kablem
> 10m albo 15m wplynie w widoczny sposob na jakosc obrazu?

Zależy jaki monitor i jaki kabel.

Odnośnie pierwszego przypadku to istnieją monitory które mają pewne
mechanizmy umożliwiające stosowanie kabli nawet 100m. Na przykład
synchronizacja po składowej zielonej lub bardziej zaawansowne funcje
niwelownia zakłóceń, kompencji impedancji falowej kabla.

Co do drugiego przypadku to DVI z reguły mozna stosowaćdłuższe niż
analogowe bez żadnych specjalnych rozwązań.

Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP
gg: 189335, skype: zpkmastiff