Re: P4 2.4 Ghz - temperatura

Autor: Kubaskr <kubaskr_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 12:24:35 MET DST

Użytkownik "cgl" <kryglow@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d4qd1a$br$1@news.onet.pl...

> Niekrecony, na plycie MSI .

Moj tez nie jest krecony, na plycie Asusa P4G8X Deluxe. Zastanawia mnie jak
mozna osiagnac tem. 27 st. C w stanie spoczynku nie pakujac rasowego
coolerka ?
Moze u mnie wina po troszcze lezy w pascie na procku ponieaz jak wymienialem
radiator razem z coolerem to nie zmienilem jej tylka zostawilem ta ktora juz
byla i nie ma teraz dobrego styku.