Re: Brak wideo w media playerze, a w virtual dubie wszystko ok.

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 23:59:51 MET DST

In article <d4p16g$t73$1@nemesis.news.tpi.pl>, mbierwia@o2.pl says...
> VD korzysta z wbudowanych kodeków, coś podobnego do VLC, a zewnętrznych
> kodeków po prostu nie masz i dlatego w innych odtwarzaczach nic nie widać.

Ale to dziwne, bo rano wszystko mialem. Patrze teraz na zainstalowane
programy i nadal mam. Wstalem rano, zrzucilem film z kamery cyfrowej,
odpalilem przerabianie go do postaci MPEG, zeby nagrac kiedys na DVD i
wyszedlem z domu. Wracam i chce odpalic gotowego mpega a on sie nie
otwiera (przekroczyl rozmiar fat32). Odpalam jakis inny filmik i to samo.
Restartuje kompa i widze, ze zaden nie chce sie odtworzyc...

pozdrowienia
krzysiek