Brak wideo w media playerze, a w virtual dubie wszystko ok.

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 23:29:44 MET DST

Witajcie,
mam dosyc nietypwy problem z odtwarzaniem filmow. Gdy odpalam film zgrany
z kamery cyfrowej w formacie DV, jakis filmik w xvidzie albo cokolwiek
innego, to wyskakuje mi blad "Nie znaleziono kombinacji filtrow do
zrenderowania strumienia." Jest to bardzo dziwne, bo mam zainstalowane
wszystkie niezbedne kodeki, filmy bez problemu otwieraja sie w Virtual
Dubie. Myslalem, ze to moze wina Media Playera, ale filmow nie da sie tez
odtworzyc w Best Playerze. Nie rozumiem czemu w Virtual Dubie jest OK, a
w odtwarzaczach filmowych nie. Czy jest tutaj ktos, kto zechcialby
zmierzyc sie z taka zagadka?

pozdrawiam
krzysiek