Re: kupno monitora używanego (CRT)

Autor: Zeus <nie_at_podam.com.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 22:16:00 MET DST

Dnia Wed, 27 Apr 2005 22:03:16 +0200, Tomasz Jurgielewicz w wiadomości
<news:atrv61ti8lgtop14obsdmm0p0kpi8n0033@4ax.com> napisał(a):

> Z całą pewnością nie. Kineskop dość mocno traci emisję i po takim
> czasie eksploatacj świeci dużo gożej. Zmiany są powolne i uzytkownik
> tego nie zauważa w ciodziennej pracy.
nie wiem jak to wygląda gdyby zrobić jakieś pomiary, ale nie jest
zauważalne pogorszenie jakości, nie ma też podkręconego 'na maksa'
kontrastu i jasności. Po prostu w codziennym użytku nie widać "na oko" tych
zużytych lat, jak to na przykład widziałem w różnych mocno eksploatowanych
starych monitorach (np świeciły na różowo)

--
Pozdrawiam
Zeus