Re: Toshiba Satellite 110 CS - Pentium 1 - 100 MHz - 16 MB RAM - hdd 500 MB

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 21:23:55 MET DST

Użytkownik "Kot" <garfield21@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d4ohrl$bv0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ile wedlug Was jest wart taki laptop ? tak mniej wiecej - w stanie bardzo
> dobrym ....
> Co mozna na nim robic tak wlasciwie ?:-) do pisania sie na pewno na da
> a cos jeszcze ? czy da sie uruchomic ewentualnie jakis emulator SNES'a i
> ewentualnie pograc w takie stare gierki ? Czy kompilator Borland Delphi
5,6
> albo 7 pojdzie ?
> Jesli ktos uzywa/uzywal to chetnie przeczytam jakas opinie :-)

Mam dokładnie to, pentium 100 24 ramu. Najważniejszy ram jest bo jak jest
tylko 8 to lipa straszna.
U mnie jest teraz win 98 i na gg jak się reklamy wyświetlą tą sprzęt całą
moc na tą reklame właśnie zużywa.Grałem troche w setlersy na tym i w sumie
normalnie się grało tyle że bez dźwięku. Do tego sprzęta 95 raczej to w
stare gry się pogra.

Ma ktoś może ram do tego sprzęta ? Na alegro są 16 tylko a mi więcej
potrzeba.
Jest jakaś możliwość dołożenia karty muzycznej do laptopa ??