Re: Dysk na zasilaczu - problemy?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 18:22:57 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński wrote:
> Czym go chcesz pokryc? Malunek czy faktycznie jakas "skorka"?

Skórka. Albo gotowy plastik, albo - to wymyśliłem ostatnio - wymodeluję
coś z laminatu (masy epoksydowe, coś w tym stylu).

> Powiedz z czego ejst zrobiona obudowa - to sklejka?

Ekhm... z odpowiednio przyciętych płyt teksturowych, które swego czasu
były częścią dużych segregatorów biurowych. :) Tanio, solidnie (tak!) i
łatwo.

> A tak swoja droga - straszna kasa, ale...
> Zakochalem sie :-D

Ożeż! Cudeńko! 0_o' Ale w sumie, można przecież samemu. Płyta, dysk,
cd-rom... obudowa z jakiegoś wzmacniacza samochodowego...

k,