Dwa laptopy - który jest lepszy ?

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 17:42:14 MET DST

Bliska mi osoba ma dostać w prezencie laptopa "na własność". Wchodzą w grę
dwa modele, kupowane po okazyjnej cenie (podaję linki Allegro, ale zakup
będzie z innego źródła):

1) HP NX 9110 ( http://www.allegro.pl/show_item.php?item=48765968 ) P4 3,2
GHz/800MHz, HT, ATI Mobility Radeon 9000 128MB (alokowane dynamicznie z
pamięci operacyjnej)

2) HP NX 9105 ( http://www.allegro.pl/show_item.php?item=48718425 ) AMD64
3000+, Geforce 4 420 Go 32 MB własnej pamięci graficznej

Który byście wybrali dla siebie ?

Zastanawiam się nad komfortem pracy, a także możliwościami grania.
Nigdy nie używałem P4HT (mam aktualnie Athlona).
Jak P4HT wypada w porównaniu z A64 3000 ? Czy może być szybszy pod Windows
XP ?

Także te karty graficzne są dla mnie zupełną zagadką, nie wiem która jest
lepsza (w tej chwili mam w budzie GF6600:)).
Może ktoś coś doradzi. Ciekawi mnie też czy wogóle istnieją gry które pójdą
na takim sprzęcie. Chociaż pewnie właścicielka nie będzie intensywnie grała,
ale byłoby miło jakby się dało jakąś grę uruchomić.

Wszelka pomoc mile widziana !

Pozdrawiam,
Marek