upgrade pamieci w amilo

Autor: wieniuszka <wieniuszka_WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 16:41:54 MET DST

Witam,
kupilem pamiec do notebooka fujitsu siemens amilo pro v2010 ale mam
klopot z instalacja. dowiedzialem sie, ze gniazda pamieci znajduja sie
pod klawiatura, ale nie wiem jak sie tam dostac.
oczywiscie instrukcja na ten temat milczy (cytat: skontaktuj sie z
serwisem) co ze wzgledu na koszty jest mi nie na reke.
Czy moglby mi ktos opisac, ktore srubki trzeba odkrecic albo co zrobic
zeby sie dostac do gniazd pamieci?
albo podac namiar na 'serwisowa' instrukcje do tego modelu?
Z gory dziekuje i pozdrawiam