Re: Kto odgadnie typ pamięci ;-)

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 14:27:33 MET DST

Zobaczcie co napisał adasiek w manuskrypcie
news:d4has1.vs.1@podolany.art.pl !
> a co?? dziewczyna to cos gorszego?? nie moze byc informatykiem??
Od razu zaznaczę że jestem tego samego zdania co i Ty adasiek, ale
przypomniał mi się dowcip:
Kobieta-informatyk to jak świnka morska... ani świnka, ani morska.
> chciales napisac, ze musisz zrobic upgrade
> kompa nieinformatykowi i do tego slabo kumatemu w te klocki, a
> skrocilo ci sie do "dziewczyna"?? adas;
Faktycznie lepszy opis, dużo lepszy

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**