"Śmierć kliniczna" MSI Mega Stick 256 MS-5512

Autor: Andrzej Romek <andrzej_at_romek.net>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 14:27:44 MET DST

"Odtwarzacz MP3+dyktafon+radio, pamięć flash 256 MB"

Podczas operacji sprawdzania firmware'u, miałem jakieś dziwne problemy z
transmisją. Koniec końców urządzenie przestało byc widziane przez komputer
jako dysk wymienny, chociaż we "Właściwości System" zakładka "Menedżer
urządzeń" pokazuje się po włączeniu wirtualne urządzenie "Player Recovery
Device Class" (po wyjęciu Mega Stick'a z gniazda USB - urządzenie "znika").
Oznacza to, że jakieś połączenie jest. Ale co z tego - nie mogę odtwarzacza
załaczyć, kompletnie nie reaguje. Czy można jakoś przywrócić jego system
operacyjny (bo to on pewnie "padł")? A może jest jakaś inna rada? Gwarancji
firmowej już niestety nie mam.
Pozdrawiam wszystkich i proszę o radę.

Andrzej Romek