ASUS A8N chodzenie chipsetu

Autor: tytan15 <tytan15malpa_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 11:55:08 MET DST

Witam mam male pytanko odnosnie chlodzenia chipsetu w mojej plycie
glownej. Plyta ta jest ASUS A8N SLI. Jakie sa nominalne obroty wentylatora
na chipsecie? U mnie potrafi on rozpedzac sie do predkości ponad 10 000!!
obrotow na minute (mierzone w biosie i asus pcprobe). Jest to
najglosniejza czesc komputera i jest to troche denerwujace. Czy jeste
jakas ewentualnie mozliwosc wymiany na cos wolniejszego bez utraty
gwarancji i pogorszenia chlodzenia.
Pozdrawiam